torsdag 21. februar 2013

Et vanlig syn i vår stue



Noen andre som har menn som har satt fast fingrene sine på mobilen? Hadde vært fint om han kunne stryke litt på meg og ikke bare på den skjermen. Lurer på å sende han på avvenning.
Og rosene på bordet har jeg kjøpt selv hvis dere lurte på det.

Kjenner rett og slett at jeg er litt sur kjerring og sur kjerring vil jeg iallfall ikke være, jammen fint at jeg skal på trening etterpå å få ut litt guff. Er alltid i godt humør når jeg har fått trent, i kveld er det intervall-løping på tredemølla som gjelder. Gud bedre så dårlig jeg er til å løpe dere, men gir meg ikke. En vakker dag skal jeg løpe avgårde som en gaselle, kommer til å ta et par år men den som gir seg har tapt. 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

VELDIG velkjent :-) Rosene var nydelige :-) Tipper du løper som en stjerne :-)

Gøril/oss5

Anonym sa...

Velkjent, men må nok innrømme at det nok like ofte er meg som sitter å "klapper" på min telefon.....
Rosene var vakre uansett hvem som bragte dem til hus :-) Og jeg tror også du løper som en stjerne!
God helg!
Gro :-)

Anonym sa...

Det er velkjent, ja. Godt å høre at fler blir gretne av det... Man snakker om tid forran tv og data, men mobilen er liksom fremdeles en telefon, så det teller ikke ;-) .
Tina