fredag 4. februar 2011

Sunne pannekaker

Må innrømme at jeg rynket litt på nesa når kollegaen min fortalte om pannekaker med gulrøtter, men det var det overhodet ingen grunn til.
Ungene elsker pannekaker og disse som var sunnere enn vanlig gikk også ned på høykant. Jacob hadde faktisk spist de før på hans SFO der de bare spiser sunn mat fortalte han. Pannekake røra besto av 1 revet gulrot, melk, havregryn med ekstra fiber (kjøper denne i Sverige), litt hvetemel, salt og 2 egg.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Lille Jull sa...

Kjempelurt, tusen takk for tipset!

det hvite hjerte sa...

takk for tips ...!

fine solbriller du skal kjøpe deg også ...!

fin søndag ønskes deg, klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jøss, gulrot i pannekakene var nytt. Fikk med meg en brosjyre fra Rema 1000 med andre gode tips til hvordan man kan lure inn grønnsaker i sauser og moser. Må visst skaffe meg en stavmikser, ser det ut til.

dame sa...

Kanskje jeg skal prøve denne oppskriften.